28 maja 2014

Konwalie - ślubne trendy 2014


Rok 2013 stawiał na feerię barw, nie tylko w bukietach ślubnych, dodatkach ale i w całej ślubnej oprawie. W 2014 mamy za to wielka odmianę. Tegoroczne trendy stawiają na powrót do natury czyli do tego co proste, świeże i sezonowe. Jedym z hitów tego roku będą właśnie konwalie.

Konwalie to kwiaty niezwykle subtelne. Ponieważ liczy się prostota, stawiamy na połączenia z polnymi kwiatami ale malutki bukiecik konwali bez jakichkolwiek dodatków także prezentuje się wspaniale. Dla przykładu konwaliowe bukiety wybrały takie znane osoby jak Jacky Kennedy, Audrey Hepburn, Grace Kelly i Kate Middleton

Poniżej inspirację  - konwalie w ślubnej oprawie.





Źródło






37 komentarzy:

  1. Och, konwalie moje ulubione - miło je widzieć na Twoim blogu! Piękne na każdą okazję, pasuję do ślubu jak żadne inne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Konwalie to chyba najbardziej fotogeniczne kwiaty - co w mojej profesji jest szczególnie ważne, za to je cenię

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie konwalie. Jedyną ich wadą jest moim zdaniem to że nie pachną, lub pachną bardzo słabo. Uwielbiam zapach kwiatów. Niestety nie można mieć wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Konwalie zawsze będą ładnie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne roślinki, uwielbiam je ! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wystrajają kuchnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze mam ich pod dostatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Konwalie tak pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są. Bardzo pasują do inspiracji ślubnych. Jako bukiet po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne dodatki! Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo tematyczne kwiaty według, poza tym te dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo piękne kwiaty :) pełne uroku zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już nie mogę się doczekać aż znowu zakwitną ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdybyś się z nimi pojawiła w zimie to by było na prawdę coś ! :]


    Pałacyk Otrębusy

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja sobie nie wyobrażam panny młodej na wiosnę bez jakiegoś akcentu wiosennych kwiatów :]


    blog ślubny

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale sie prezentują takie kwiatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No naprawdę bardzo ładnie prezentują się te kwiatki. Od zawsze kocham rośliny, ale niestety okazało się, że mam alergię na pyłki kwiatów. Musiałam wykonać sobie badania, więc zajrzałam na http://www.alergiczne.info/testy-alergiczne aby dowiedzieć się jak to wygląda. Polecam każdemu kto podejrzewa, że może mieć alergię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kwiatki prześliczne, normalnie zazdroszczę. Tak pięknie się prezentują, że nie wiem co powiedzieć. Jeśli chodzi o blogi to ostatnio natkełem się na blog o podatkach. Mianowicie znalazłem tam program do PIT, który pozwala nam samodzielnie rozwiązać PIT bez niczyjej pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają przepięknie! Czuć wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdyby tylko teraz takie rosły, za miesiąc ślun, bardzo czekam! :]

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kwiatki. Szkoda tylko, że teraz ciężko je znaleźć, bo wiosna dopiero się zaczyna. Ja mam w głowie tylko róże dla kobiety, a tu tymczasem takie z pozoru niepozorne kwiatuszki potrafią być jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowite to zdjęcię, uwielbiam te kwiatki, jeszcze chwilę i znowu zakwitną :]

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł na działalność gospodarczą, jesteś bardzo utalentowana i nie da się ukryć, że zdjęcia są nie z tej ziemi. Sam chciałbym podobną sesję, nic tylko wspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To fakt, pomysł naprawde genialny muszę przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgodzę się, że konwalie to świetny pomysł. Byłam na nie jednym ślubie i za każdym razem przepięknie wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń