5 marca 2014

Targi Ślubne Wedding Live Rzeszów 2014 - fotoreprotaż



Kolejne Targi Wedding Live w Rzeszowie już za nami. Było wiele atrakcji:

 były tłumy odwiedzających



pokazy zespołów muzycznych


był salon sukni ślubnych Diana




coś dla Pań i dla Panów - Igar


piękne suknie z Afrodyty




oraz piękne garnitury z New Men


była i ręcznie wyplatana biżuteria od Banae


A teraz coś dla żołądka :)

Pyszne jedzenie od Chaty Trafunek


słodkości od Cukierni Mikołaj


i Razowy Kwas Chlebowy do woli :)


Był wielki Miś Panda :)


i pokaz ślubnej mody, ktory ogładaliśmy już zmęczeni na telebimach :)


Było też wiele, wiele innych atrakcji no i OCZYWIŚCIE byliśmy MY, czyli SuperSluby




W tym roku to już wszystko. Zapraszamy serdecznie za rok do Rzeszowa!

Autorem zdjęc z targów sa Supersluby.pl

21 komentarzy:

  1. No naprawde super sprawa muszę przyznać. Lubie oglądać właśnie takiego rodzaju blogi. Są takie pełne zachwytu. A ja ostatnio wpadłem na stronkę http://welnabawelna.pl/ mają ciekawy wybór wełny i bawełny. Jestem pod wrażeniem ile jest tam wyboru. Polecam zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być tam naprawdę pięknie. Szkoda, że takich targów nie organizują w Poznaniu, bo na pewno przeszedłbym się popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miś Panda wygrał :) Świetnie, że takie imprezy się odbywają, dzięki temu można przypomnieć młodym ludziom wagę małżeństwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na zdjęcia to impreza musiała być naprawde udana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne sukienki ślubne. Mam nadzieję, że moja kobieta założy na siebie coś równie pięknego, kiedy już staniemy przed ołtarzem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę tego misia Pandę <3 Chętnie zobaczyłabym mojego męża w takim stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miś Panda jest super, w tym roku też się szykują super targi

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tego Misia Pande ! I nie mogę się już doczekać tegorocznych targów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia, fajna impreza

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale bym sobie pojechała na taką imprezę... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajna impreza, czekam już na ślub od mojej siostry !

    OdpowiedzUsuń
  12. Te piękne garnitury od New Men do mnie przemawiają...

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze chciałam iść na takie targi ślubne, ale nigdy nie miałam okazji :(

    OdpowiedzUsuń
  14. A czy wstęp na takie targi jest bezpłatny???

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje mi się, że tak. Na wszystkich targach jakich byłam do tej pory wejście było bezpatne

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne zdjęcia, wyglądają bardzo efektownie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Targi są naprawde ciekawą sprawą, a takie to już w ogóle przyciągają uwage.

    OdpowiedzUsuń