7 lutego 2012

Testujemy kosmetyki Farmona z serii Blue Lagoon

Nasze czytelniczki znów zabrały się do pracy. Tym razem testowały serię Blue Lagoon marki Farmona. Jest ona przeznaczona do skóry suchej, wiotkiej, pozbawionej blasku, po 25 roku życia. Sprawdźcie, co dziewczyny sądzą o tych kosmetykach!

Anka, 26 lat, Kraków
Mam szarą i suchą cerę, dlatego uznałam, że te kosmetyki sprawdzą się w sam raz. Nie zawiodłam się. Kurację Blue Lagoon rozpoczęłam od żelowego peelingu odmładzającego, połączonego z kremową maską nawilżającą. Ponieważ zabieg wykonałam wieczorem, dopiero na drugi dzień rano mogłam zauważyć rezultaty.



Skóra nabrała jaśniejszego koloru i była gładka i napięta. Stosowałam też krem nawilżająco-regenerujący na noc (zrezygnowałam z wersji na dzień, gdyż na kosmetyki mocno nawilżające jest zwyczajnie za zimno). Jestem zadowolona z efektów. Myślę, że na pewno kupię kolejny słoiczek kremu i maseczkę.




Teresa, 28 lat, Gliwice
Muszę przyznać, że kosmetyki Farmona jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. Używam ich maseł do ciała od dłuższego czasu, więc kiedy teraz miałam przetestować kremy nawilżające i maseczki, bardzo się ucieszyłam. Posmarowałam twarz rano kremem Blue Lagoon nawilżająco-ujędrniającym do skóry odwodnionej i pozbawionej blasku. Ponieważ krem zawiera wiele substancji aktywnych, zrobiłam to na godzinę przed wyjściem na mróz. Równocześnie zastosowałam krem pod oczy i na powieki. Na razie nie widzę spłycenia zmarszczek, ale skóra faktycznie stała się gładsza. Jedyne, co nie podoba mi się w całej serii, to identyczne opakowania kremu na noc i na dzień. Łatwo je pomylić!





Katarzyna, 24 lata, Częstochowa
Chociaż na opakowaniach widnieje napis 25+, myślę, że spokojnie mogą je stosować również nieco młodsze dziewczyny. Ja zauważyłam u siebie drobne zmarszczki wokół oczu. Dlatego od tygodnia stosuję krem pod oczy i na powieki Farmona Blue Lagoon. Ciekawe, czy pomoże? Na razie znacznie zmniejszył tzw. worki pod oczami i nieco rozjaśnił cienie. Co do pozostałych kosmetyków, na razie stosowałam jedynie peeling i maseczkę, ale nie zauważyłam, żeby dały one jakieś szczególnie widoczne rezultaty. Skóra jest wygładzona, ale czy młodsza? W każdym razie testuję dalej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz